آ
-
آموزش تلقیح استرس
مقایسه اثر بخشی درمان فعالسازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]
ا
-
اتیسم
اثربخشی قصه درمانی بر تنظیم هیجان و نشانههای اضطرابی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 133-149]
-
احساس تنهایی
پیامدهای بازیهای رایانهای در دانشآموزان: بررسی نقش پرخاشگری و احساس تنهایی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 64-85]
-
استرس والدگری
اثربخشی مداخله همکاری خانه و مدرسه (FAST) بر خودکارآمدی و استرس والدگری مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیشده [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 1-21]
-
اضطراب اجتماعی
مقایسه اثر بخشی درمان فعالسازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]
-
اعتیاد به گوشیهوشمند
مقایسه رابطه ویژگیهای شخصیتی و سبکهای دلبستگی با میزان اعتیاد به گوشیهوشمند [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 22-41]
-
اهمالکاری تحصیلی
بررسی رابطهی مؤلفههای سه گانه باورهای انگیزشی و عملکرد خانواده با اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان متوسطه دوره دوم برخوار [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 210-232]
-
اهمالکاری تحصیلی
پیش بینی اهمالکاری تحصیلی براساس رفتارهای قلدری، قربانی و جوعاطفی خانواده در نوجوانان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 262-283]
ب
-
بازی رایانهای
پیامدهای بازیهای رایانهای در دانشآموزان: بررسی نقش پرخاشگری و احساس تنهایی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 64-85]
-
باورهای انگیزشی
بررسی رابطهی مؤلفههای سه گانه باورهای انگیزشی و عملکرد خانواده با اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان متوسطه دوره دوم برخوار [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 210-232]
پ
-
پایایی
تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه کیفیت زندگی دانشآموزان دبستان (ESQOL) [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 42-63]
-
پرخاشگری
پیامدهای بازیهای رایانهای در دانشآموزان: بررسی نقش پرخاشگری و احساس تنهایی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 64-85]
-
پژوهش قدرشناسانه
کاربرد تئوری انتخاب ویلیام گلسر در سرعت بخشیدن به شکلگیری هویت معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 233-261]
ت
-
تفکر بازخوردی
کاربرد تئوری انتخاب ویلیام گلسر در سرعت بخشیدن به شکلگیری هویت معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 233-261]
-
تنظیم هیجان
اثربخشی قصه درمانی بر تنظیم هیجان و نشانههای اضطرابی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 133-149]
ح
-
حل مسئله
مقایسه اثر بخشی درمان فعالسازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]
خ
-
خسارت پذیری
شناسایی و طراحی الگوی موانع خسارت پذیری دبیران در نظام آموزشوپرورش ایران [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 177-209]
-
خودکارآمدی
اثربخشی مداخله همکاری خانه و مدرسه (FAST) بر خودکارآمدی و استرس والدگری مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیشده [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 1-21]
د
-
دانشآموزان
بررسی فرصتها و چالشهای تدریس در شبکه آموزشی دانشآموزان(شاد) بر اساس تجربه زیسته معلمان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 150-176]
-
دانش آموزان دبستان
تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه کیفیت زندگی دانشآموزان دبستان (ESQOL) [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 42-63]
-
دانشجویان
مقایسه رابطه ویژگیهای شخصیتی و سبکهای دلبستگی با میزان اعتیاد به گوشیهوشمند [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 22-41]
-
دوره اول ابتدایی
بررسی شادکامی دانشآموزان دوره اول ابتدایی در بستر سبک مدیریت کلاس [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 107-132]
-
دورههای حرفهای معلمان
کاربرد تئوری انتخاب ویلیام گلسر در سرعت بخشیدن به شکلگیری هویت معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 233-261]
ر
-
رفتارهای قربانی
پیش بینی اهمالکاری تحصیلی براساس رفتارهای قلدری، قربانی و جوعاطفی خانواده در نوجوانان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 262-283]
-
رفتارهای قلدری و جو عاطفی خانواده
پیش بینی اهمالکاری تحصیلی براساس رفتارهای قلدری، قربانی و جوعاطفی خانواده در نوجوانان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 262-283]
-
روایی
تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه کیفیت زندگی دانشآموزان دبستان (ESQOL) [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 42-63]
س
-
سبک مدیریت کلاس
بررسی شادکامی دانشآموزان دوره اول ابتدایی در بستر سبک مدیریت کلاس [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 107-132]
-
سبکهای دلبستگی
مقایسه رابطه ویژگیهای شخصیتی و سبکهای دلبستگی با میزان اعتیاد به گوشیهوشمند [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 22-41]
ش
-
شادکامی
بررسی شادکامی دانشآموزان دوره اول ابتدایی در بستر سبک مدیریت کلاس [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 107-132]
-
شبکه آموزشی دانشآموزان(شاد)
بررسی فرصتها و چالشهای تدریس در شبکه آموزشی دانشآموزان(شاد) بر اساس تجربه زیسته معلمان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 150-176]
ع
-
عملکرد خانواده
بررسی رابطهی مؤلفههای سه گانه باورهای انگیزشی و عملکرد خانواده با اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان متوسطه دوره دوم برخوار [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 210-232]
ف
-
فعال سازی رفتاری
مقایسه اثر بخشی درمان فعالسازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]
ق
-
قصه درمانی
اثربخشی قصه درمانی بر تنظیم هیجان و نشانههای اضطرابی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 133-149]
ک
-
کیفیت زندگی
تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه کیفیت زندگی دانشآموزان دبستان (ESQOL) [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 42-63]
م
-
مدارس
بررسی فرصتها و چالشهای تدریس در شبکه آموزشی دانشآموزان(شاد) بر اساس تجربه زیسته معلمان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 150-176]
-
مدارس
شناسایی و طراحی الگوی موانع خسارت پذیری دبیران در نظام آموزشوپرورش ایران [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 177-209]
-
مشکلات رفتاری برونی شده
اثربخشی مداخله همکاری خانه و مدرسه (FAST) بر خودکارآمدی و استرس والدگری مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیشده [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 1-21]
-
معلمان
بررسی فرصتها و چالشهای تدریس در شبکه آموزشی دانشآموزان(شاد) بر اساس تجربه زیسته معلمان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 150-176]
-
معلمان
شناسایی و طراحی الگوی موانع خسارت پذیری دبیران در نظام آموزشوپرورش ایران [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 177-209]
ن
-
نشانههای اضطرابی
اثربخشی قصه درمانی بر تنظیم هیجان و نشانههای اضطرابی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 133-149]
-
نظام آموزشی
شناسایی و طراحی الگوی موانع خسارت پذیری دبیران در نظام آموزشوپرورش ایران [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 177-209]
-
نوجوانان
مقایسه اثر بخشی درمان فعالسازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]
و
-
ویژگیهای شخصیتی
مقایسه رابطه ویژگیهای شخصیتی و سبکهای دلبستگی با میزان اعتیاد به گوشیهوشمند [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 22-41]
ه
-
همکاری خانه و مدرسه
اثربخشی مداخله همکاری خانه و مدرسه (FAST) بر خودکارآمدی و استرس والدگری مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیشده [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 1-21]
-
هویت معلمان
کاربرد تئوری انتخاب ویلیام گلسر در سرعت بخشیدن به شکلگیری هویت معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 233-261]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد