نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تلقیح استرس مقایسه اثر بخشی درمان فعال‌سازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]

ا

  • اتیسم اثربخشی قصه درمانی بر تنظیم هیجان و نشانه‌های اضطرابی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 133-149]
  • احساس تنهایی پیامدهای بازی‌های رایانه‌ای در دانش‌آموزان: بررسی نقش پرخاشگری و احساس تنهایی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 64-85]
  • استرس والدگری اثربخشی مداخله همکاری خانه و مدرسه (FAST) بر خودکار‌آمدی و استرس والدگری مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونی‌شده [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 1-21]
  • اضطراب اجتماعی مقایسه اثر بخشی درمان فعال‌سازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]
  • اعتیاد به گوشی‌هوشمند مقایسه رابطه ویژگی‌های شخصیتی و سبک‌های دلبستگی با میزان اعتیاد به گوشی‌هوشمند [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 22-41]
  • اهمال‌کاری تحصیلی بررسی رابطه‌ی مؤلفه‌های سه گانه‌ باورهای انگیزشی و عملکرد خانواده با اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم برخوار [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 210-232]
  • اهمال‌کاری تحصیلی پیش بینی اهمال‌کاری تحصیلی براساس رفتارهای قلدری، قربانی و جوعاطفی خانواده در نوجوانان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 262-283]

ب

  • بازی رایانه­ای پیامدهای بازی‌های رایانه‌ای در دانش‌آموزان: بررسی نقش پرخاشگری و احساس تنهایی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 64-85]
  • باورهای انگیزشی بررسی رابطه‌ی مؤلفه‌های سه گانه‌ باورهای انگیزشی و عملکرد خانواده با اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم برخوار [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 210-232]

پ

  • پایایی تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه کیفیت زندگی دانش‌آموزان دبستان (ESQOL) [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 42-63]
  • پرخاشگری پیامدهای بازی‌های رایانه‌ای در دانش‌آموزان: بررسی نقش پرخاشگری و احساس تنهایی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 64-85]
  • پژوهش قدرشناسانه کاربرد تئوری انتخاب ویلیام گلسر در سرعت بخشیدن به شکل‌گیری هویت معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 233-261]

ت

  • تفکر بازخوردی کاربرد تئوری انتخاب ویلیام گلسر در سرعت بخشیدن به شکل‌گیری هویت معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 233-261]
  • تنظیم هیجان اثربخشی قصه درمانی بر تنظیم هیجان و نشانه‌های اضطرابی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 133-149]

ح

  • حل مسئله مقایسه اثر بخشی درمان فعال‌سازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]

خ

  • خسارت پذیری شناسایی و طراحی الگوی موانع خسارت پذیری دبیران در نظام آموزش‌وپرورش ایران [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 177-209]
  • خودکار­آمدی اثربخشی مداخله همکاری خانه و مدرسه (FAST) بر خودکار‌آمدی و استرس والدگری مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونی‌شده [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 1-21]

د

  • دانش‌آموزان بررسی فرصت‌ها و چالش‌های تدریس در شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) بر اساس تجربه زیسته معلمان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 150-176]
  • دانش­ آموزان دبستان تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه کیفیت زندگی دانش‌آموزان دبستان (ESQOL) [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 42-63]
  • دانشجویان مقایسه رابطه ویژگی‌های شخصیتی و سبک‌های دلبستگی با میزان اعتیاد به گوشی‌هوشمند [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 22-41]
  • دوره اول ابتدایی بررسی شادکامی دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی در بستر سبک مدیریت کلاس [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 107-132]
  • دوره‌های حرفه‌ای معلمان کاربرد تئوری انتخاب ویلیام گلسر در سرعت بخشیدن به شکل‌گیری هویت معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 233-261]

ر

  • رفتارهای قربانی پیش بینی اهمال‌کاری تحصیلی براساس رفتارهای قلدری، قربانی و جوعاطفی خانواده در نوجوانان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 262-283]
  • رفتارهای قلدری و جو عاطفی خانواده پیش بینی اهمال‌کاری تحصیلی براساس رفتارهای قلدری، قربانی و جوعاطفی خانواده در نوجوانان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 262-283]
  • روایی تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه کیفیت زندگی دانش‌آموزان دبستان (ESQOL) [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 42-63]

س

  • سبک مدیریت کلاس بررسی شادکامی دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی در بستر سبک مدیریت کلاس [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 107-132]
  • سبک‌های دلبستگی مقایسه رابطه ویژگی‌های شخصیتی و سبک‌های دلبستگی با میزان اعتیاد به گوشی‌هوشمند [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 22-41]

ش

  • شادکامی بررسی شادکامی دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی در بستر سبک مدیریت کلاس [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 107-132]
  • شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) بررسی فرصت‌ها و چالش‌های تدریس در شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) بر اساس تجربه زیسته معلمان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 150-176]

ع

  • عملکرد خانواده بررسی رابطه‌ی مؤلفه‌های سه گانه‌ باورهای انگیزشی و عملکرد خانواده با اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم برخوار [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 210-232]

ف

  • فعال ­سازی رفتاری مقایسه اثر بخشی درمان فعال‌سازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]

ق

  • قصه درمانی اثربخشی قصه درمانی بر تنظیم هیجان و نشانه‌های اضطرابی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 133-149]

ک

  • کیفیت زندگی تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه کیفیت زندگی دانش‌آموزان دبستان (ESQOL) [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 42-63]

م

  • مدارس بررسی فرصت‌ها و چالش‌های تدریس در شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) بر اساس تجربه زیسته معلمان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 150-176]
  • مدارس شناسایی و طراحی الگوی موانع خسارت پذیری دبیران در نظام آموزش‌وپرورش ایران [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 177-209]
  • مشکلات رفتاری برونی ­شده اثربخشی مداخله همکاری خانه و مدرسه (FAST) بر خودکار‌آمدی و استرس والدگری مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونی‌شده [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 1-21]
  • معلمان بررسی فرصت‌ها و چالش‌های تدریس در شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) بر اساس تجربه زیسته معلمان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 150-176]
  • معلمان شناسایی و طراحی الگوی موانع خسارت پذیری دبیران در نظام آموزش‌وپرورش ایران [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 177-209]

ن

  • نشانه‌های اضطرابی اثربخشی قصه درمانی بر تنظیم هیجان و نشانه‌های اضطرابی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 133-149]
  • نظام آموزشی شناسایی و طراحی الگوی موانع خسارت پذیری دبیران در نظام آموزش‌وپرورش ایران [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 177-209]
  • نوجوانان مقایسه اثر بخشی درمان فعال‌سازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی مقایسه رابطه ویژگی‌های شخصیتی و سبک‌های دلبستگی با میزان اعتیاد به گوشی‌هوشمند [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 22-41]

ه

  • همکاری خانه و مدرسه اثربخشی مداخله همکاری خانه و مدرسه (FAST) بر خودکار‌آمدی و استرس والدگری مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونی‌شده [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 1-21]
  • هویت معلمان کاربرد تئوری انتخاب ویلیام گلسر در سرعت بخشیدن به شکل‌گیری هویت معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 233-261]